logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۰۸۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو شورای شهر زنجان:

اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی نیاز شهر زنجان است/ برای اجرای طرح منافع عمومی مردم را باید در نظر گرفت

اصلاح-خطوط-حمل-و-نقل-عمومی-نیاز-شهر-زنجان-است-برای-اجرای-طرح-منافع-عمومی-مردم-را-باید-در-نظر-گرفت

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اجرای طرح ترافیکی شهر زنجان گفت: اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی نیاز شهر زنجان است.

حمیدرضا حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه برخی انتقادات در خصوص معایب طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی در زنجان بی معنی است، اظهار کرد: بهترین حالت برای ساماندهی ترافیک هستته مرکزی شهر اجرای طرح اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی است.

وی با بیان اینکه فلسه این طرح ایجاد محدودیت برای خودروهای شخصی و سرعت و کیفیت برای حمل و نقل عمومی است، ابراز کرد: اینکه این طرح با چه کیفیتی اجرا شود، می‌تواند مورد بحث باشد اما برخی اظهارنظرها در مورد این طرح اشتباه است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه طبق پاخرین  جلسه شورای  ترافیک استان قرار بر این شد تا الزامات طرم انجام شود، افزود: شکل گیری پایانه‌ها، بحث دوربین، ایجاد پارکینگ‌ها و ... از جمله این الزامات هستند.

وی با بیان اینکه طرح ترافیکی شهر زنجان باید اجرا شود، خاطرنشان کرد: اصلاح خطوط حمل و نقل عمومی نیاز شهر زنجان است و برخی نگرانی‌هایی که در مورد این طرح وجود دارد با توضیح حل خواهد شد.

حمیدی با اشاره به اینکه باید توجه داشت که تمام کسبه مسیر اجرای طرح مخالف طرح ترافیکی نیستند، بیان کرد: مخالفت کنندگان تعداد محدودی هستند، ما پیامهایی مبنی بر موافقت برخی دیگر از کسبه دریافت کرده‌ایم و از طرفی باید توجه داشت که برای اجرای طرح منافع عمومی مردم را باید در نظر گرفت.

وی با بیان اینکه این طرح به نفع آینده شهر زنجان است، گفت: اگر اکنون نتوانیم این طرح را اجرا کنیم ممکن است هیچ وقت هم اجرا نشود.

عضو شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه یک هماهنگی و درک متقابلی بین مسئولان در این زممینه وجود دارد، اظهار کرد: عزم شهرداری و شورای شهر زنجان برای اجرای این طرح جدی است.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر